Måndag

Tråkgit att det fina vädret försvann så fort! Nu är det ju bara mulet och grått :( fast dagen har ändå varit ganska mysig, på vårat extremt långa hål gick tjejerna och åt på Ban Thai, det var inte det godaste jag ätit men det gick ned :) hehe. Jag och Ribban for även till Team Sportia och hämtade ett par nya fotbollsskor till mig, tror att vi kommer fungera mycket bra tillsammans :)

Nu sitter jag och väntar på top model, efter det väntar träning, i regnet... känns inte speciellt lockande, men vad gör man inte för fotboll? Ja det börjar bli en väldigt intressant fråga faktiskt, hur mycket ska man egentligen offra och missa för fotbollens skull, ska bli kul att se vad jag kommer fram till för svar, om jag nu någonsin gör det :p

aaaaaaaaja, ska som sagt glo på modeller nu, pusstjA!


hehe rolig bild på mig och kajsi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0