Måndag

Okej, måste inleda detta inlägg med klagomål. Är så sjukt less på folks skitsnack nu för tiden, det blir ju bara värre och värre!? Jag förstår inte ens hur man ids berätta vidare massa saker som man hört och verkligen inte har någon aning om hurvida det stämmer eller inte. Jag är en väldigt ärlig och öppen person, nästa gång ni hör något ni inte vet är sant kan ni fråga mig och garanterat få ett ärligt svar istället för att anta och tassla viadre. Nu vet ni det!

Men nog om dåliga saker, skolan idag var skön! Gjorde ingenting på engelskan eller matten och sen fick jag sluta :) gick på stan med Jossan, fikade och myste :)

Fick också veta en väldigt glädjande nyhet...... Petter Nilsson har tagit körkort!!!!!!!!!! Åh jag är så glad för mannens skull, grattis, grattis, grattis! Lite less är jag dock över att han inte sa att han klarat teorin för länge sedan :o. Menmen, nu vet jag ju :)

Ikväll är det träning, sen ska jag göra klart min praktikrapport, sen är det sängen bums! Fy vad trött jag var imorse, inte alls kul.

Okej jag kan inte hålla mig, här kommer den grymt fula videon...... Jag är ganska säker på att vi var onyktra vid tillfället, det kan ju förklara en del, haha!
 


Okej på tal om annat, ikväll ska jag drömma om glassbilen, kanske att den kommer med något som jag saknat väldigt mycket..... även fast man varit dum så om man har riktigt tur kanske man ändå får som man vill..? Jag håller tummarna, för jag vet inte vad jag gör annars :s

Kommentarer
Postat av: linnea

haha fyfan vad härliga :)

2009-04-20 @ 22:55:40
URL: http://linneaajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0