Torsdag

Tjaaaa!
Sitter här hos Robert och pumpar So what med Pink, favorit låten just nu, helt klart! Såååå himla skön :) Robert är på (haha jag tänkte skriva disco?) Hockey, eller nu har den slutat så han är nog på väg mot sin träning :). Vill egentligen inte veta hur det gick för luleå, mot Rögle, man kan ju bara hålla tummarna, men jag lär väl märka på hans humör sen hur det gick :p haha.

Själv har jag varit väldigt duktig, diskat, städat lite osv. Haha varför är det alltid kul hos någon annan men inte hemma? :s Det förblir ett mysterium... Nu ska jag lägga mig med min underbara bok, dröm sött! :) puss


Kommentarer
Postat av: Anna

åh nej malin, fagge har skickat filmen när vi dansar utanför helex. har du sett den+;?

2008-09-25 @ 23:14:03
URL: http://aannat.blogg.se/
Postat av: Malino

haha vaa, aja jag lär väl se den ikväll :p

2008-09-26 @ 16:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0