Take a bow

Jag gick till skolan idag och höll mig från att döda, fick endast ett litet utbrott och då var det min vattenflaska som fick ta stryk, så det är helt lugnt :) Idag har jag mest varit Rebeccas assistent, stackarn har stukat foten, och jag vet ju hur hemskt irriterande det är :o Hade sedan träning efter skolan, jag höll på att dö, pissdålig luft ute och ingen medicin hade jag med mig, vi löpte dessutom i en halvtimme, jaja.

Har COOPER test imorgon, fucccck vad trist! Men tror inte jag ska springa fullt, det är ju typ på våren man ska göra det för att få bra betyg så :)

Haha och jag måste bara få skratta lite, MIN brorsa är med i en fjortisfilm, inte ens jag har varit det? :p haha vojvoj, nu ska det bli uppfostran på hög nivå här :p jaja nu blev jag på väldigt dåligt humör igen, hejdå!


Tänkte bara lägga in en smarrig bild på mina ben som dom ser ut just nu, snyggt? No..

Sen vill jag också bara ta upp en sak!
Vissa verkar tro att jag inte äter godis, dricker läsk, äter maxmat osvosv bara för att jag är rädd för att bli tjock. Och då vill jag bara säga till er som tror det att det inte är så, för jag bryr mig verkligen inte om hur mycket jag väger så länge jag mår bra, och jag mår inte bra när jag äter onyttiga saker, får as ont i magen och börjar må illa. Och det händer att jag äter på max, men jag tycker inte om hamburgarna där, äter bara om andra folk också gör det, för sällskapets skull. Så då vet ni allesammans. Och om man vet hur mycket jag äter om dagarna så fattar man att jag skiter i min vikt, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

håller med dig. Mår skitdåligt av skräpmat, får alltid skitont i magen =/

2008-09-01 @ 22:22:51
URL: http://mliyeah.blogg.se/
Postat av: hannnad

älskar dig gumman <3

2008-09-01 @ 22:26:04
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt du är gumman <3

2008-09-02 @ 09:56:42
URL: http://aannat.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt du är gumman <3

2008-09-02 @ 09:56:53
URL: http://aannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0