Slutet på sommaren är bara början på en ny sesong

Sitter här i Roberts lägenhet, vi hade inte speciellt jobbig skola idag, endast två lektioner :o Blev bara jävligt less på att jag och Rebecca väntade efter lunchen i typ en timme på en lektion vi inte skulle ha, bajs! Aja är happy nu, för jag har kollat första avsnittet från sesong 2 av Gossip Girl!!!!!!!!!!!!!!!!!! Satans jävla bra det är :):):)

Månste ängna en tanke till min kära Victoria Isaksson som reser till Turkiet imorgon, såååååå fuskigt! Jag kommer sakna dig pungis:) Ska ta en lunch med henne imorgon och säga farväl, haha :)

Nu ska jag nog sussa en timme innan jag har träning, puss!

Kommentarer
Postat av: vickani

aw vad gullig du är:) kommer sakna dig med ju <3:)

2008-09-16 @ 18:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0