Onsdag

Kort skoldag, väldigt välbehövligt! Ingen träning, underbart skönt! så jag och Ribban ska till Impuls och köra ett funk-pass, satans kul, länge man var på något pass :) efter det ska vi till Robbans place och kolla filmen som vi hyrde förra veckan men inte hann se, då folk började komma dit och festa, haha fast det var kul det med :) 

haha minns ni förut att jag skrev att det var skandal att min bror var med i en fjortisfilm när jag inte ens varit det? Någon måste ha läst det och gjort en fem min lång fjortisfilm där jag är med på ca fyra bilder? haha vem ids. Hoppas verkligen att det är ett gäng 13-14åringar med lite till liv, då förstår man dom kanske :)

Aja, nu ska jag läsa och vila upp mig inför passet, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0