Lira 75 år!

Oj vilken fest det blev, GRYMT kul med körsången, lite extra också för att vi vann :) Det blev även en del annan sång för min del, sjöng med Kristoffer(?) I'm Yours och med Sandra Simply the best :D Blev även en massa dans! Sen for vi några till Sandra och förkröka innan vi drog på Kafelino, jag och Anna stannade dock inte så länge, kände mig halvt sjuk typ, och är lite smått förskyld idag, men det var det värt! Usch vad kul allt var :)

känner mig väldigt seg idag och ska hänga med min mamma heeeeela dagen har jag bestämt, måste också plugga lite men det får hon hjälpa mig med sen :) puss alla! Och om ni vill se fler härliga bilder kolla facebook ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0