Fredag

Uuuuuuuuuusch, sitter här, klockan är halv elva och jag är bakis? Fattar fortfarande inte hur det gick till, haha :p

Jag for hem en sväng från Robert igår och kom tillbaka vid tolv/ett tiden, då hade det redan festats här, och Roberts syster ville att vi skulle följa med hnne ut, så det blev så, förfestade typ en timme innan vi drog och hann vara ute i en timme drygt, haha ändå sjukt skönt att dansa av sig. Nu tror jag att jag ska sussa en stund till, så jag förhoppningsvis mår bättre senare under dagen. Ska och kolla fotboll med Ribeka klockan ett och sen är det bara att förbereda sig inför nästa fest........... jag kan ju säga att det dröjer innan jag super igen efter det här :p

Hoppas ni har det mysigt allihopa :) Och jag vill bara säga att OM ni ser mig feströka någon gång, slåmig då förfan på käften eller prata förstånd med mig! Kul att inte kunna andas dagen efter......... :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0