Facebook

Sitter hemma efter en träning och är äckligt sliten, vet inte om det är för att jag är fortfarande halvt bakis eller bara efterbliven idag, hoppas jag är pigg imorgon iallafall! Vi har våran första kör-träning då med laget, haha kul det ska bli :D vi ska ju uppträda på liras 75års fest :) Nice

Anledningen till att jag hade "facebook" som rubrik är att jag äntligen har fattat hur man gör och att jag börjat bli lite aktiv där, haha kul va? :D Det har tagit mig några månader sedan Emil gjorde den till mig innan jag tagit tag i detta, men det är ju skitkul! :D kanske lägger ner pix..? eller blir nog mindre aktiv där :) aja nu ska jag till Robert och se HÅL I VÄGGEN!! och äta popcorn <3 pusshej!

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag håller med dig malin ;)

facebook är den nya grejen!

2008-09-15 @ 00:56:50
URL: http://destination.blogg.se/
Postat av: ANna

tagga till lagfest nu ;) hål i väggen var fan bra:D

2008-09-15 @ 13:07:45
URL: http://aannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0