Dansa dansa

Mina förväntningar på dansen till "So What" levdes verkligen upp till, satan vad kul det var! Längtar redan till torsdag då vi ska börja med en ny dans :)

Annars var skolan inte så lång, jag och Ribban löpte ut från Nkn, vi kommer säkert få frånvaro :( hatar att få frånvaro alltsååå...

Nu har jag precis varit på fotbollsträning, och det var inte roligt, var längesedan jag var så uttråkad och allmänt less..... Nu har jag precis duschat och ska sen se idol och plugga i max tio min, sen sova. är heeeelt slut i kroppen och hjärnan, fattar inte varför när jag lägger mig så tidigt hela tiden? Måste nog kolla det där med hjärnbristen.. Någon som vet någon annan anledning det kan vara av?

Vill bara ge min största kram i världen till Robert, du är världens finaste kille! :/ 


dansa dansa!

Kommentarer
Postat av: Emelie

ÅÅÅÅÅÅÅÅH!!! var e din klänning ifrån? :D

2008-10-06 @ 00:53:08
URL: http://mliyeah.blogg.se/
Postat av: Malino

Jag äger den inte, men tror att den är köpt på Gina Tricot :)

2008-10-06 @ 17:54:58
URL: http://mawlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0