Call it a trap

Jag är på så himla bra humör idag, känner att helgen kommer bli riktigt lyckad! :) Och skolan har varit mysig, slutade klockan 11 :)

Efter skolan gick tjejerna i klassen och käkade buffé på sub, statans gott det var! Är mätt och belåten nu :). Sen gick jag och Ribban och inhandlade lite Halloween kläder, hehe. Vi har bestämt oss för att vara våra  framtida yrken - Polis för mig och och sjuksköterska för Rebecca, haha ändå roliga yrken att klä ut sig till :)

Ikväll har jag innebandy match - träningsmatch mot Gammelstan, i Gammelstan :) ska bli mycket spännande! Nu ska måste jag egentligen plugga, så jag ska göra det snart :)

Och sen tänkte jag bara skriva att jag bestämt mig för att polisanmäla fjortisfilmerna jag är med i, har nu blivit två på kort tid. Inte för att jag bryr mig så mycket, mest för att jävlas och veta vem det är ;) så det ska bli spännande. Hihihihi.


Här ser man mig i mitt nya hår, hehe och min älskade Ribban, pusshej! :)

Kommentarer
Postat av: rebeccao

vad heter filmerna? :o

2008-10-15 @ 15:40:53
URL: http://destination.blogg.se/
Postat av: Linnea

Riktigt snyggt blev det ju!! (: (:

2008-10-15 @ 18:18:30
URL: http://linneaajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0