Torsdag

Hade psykologiprov idag, åt helvete! :O Blir ett g iallafall men där tar det nog stop. Less jag är på Lena att hon inte kan lära ut så man förstår :( Efter provet hade vi simning, haha förutom att Hanna dränkte mig ett antal gånger och att jag fortfarande har en liter klour i mina ögon så var det rätt kul. Eller roligast var ju när Hanna dränkte mig, duktigt bruden ;)

Sitter hemma och har precis slutat, ska egentligen stykreträna ikväll, orkar jag det? tveksamt :/ Kanske bara tar det lugnt ikväll, kan behövas :) Har inget mer att skriva för tillfället så pusshej!

Ribban!! Vet att du är i Umeå nu och jag hoppas det går jättebra :)
Fotografen som skulle fota oss har hört av sig, det kommer bli fett nice! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0