Stört less!

Nu när jag försökte slå på datorn så var den lika cp som innan vi lämnade in den :s? Ååååh vad jobbigt. Så jag sitter nu på min brors dator som jag får låna under många suckanden och kommentarer, idiot!

Jaja. Efter skolan idag for jag och Ribban hem till mig och pluggade lite, det var mys :) Sedan spelade vi in en video som vi ska ha med i våran redovisning imorgon, hehe det kommer bli roligt. Sen gjorde vi oss en fruktsallad och skyndade oss till teateruppvisningen "Romeo och Julia" Som vi var tvungen att se av skolan. Söt pjäs ändå, gillade Romeo som fan ;) hehe Björn Nagander, läcker han är :)

Nu ska jag plugga en sväng och sen sova :) pusshej!

Kommentarer
Postat av: SL

Kan vi inte hitta på nå någon dag eller?

2008-10-25 @ 14:59:44
Postat av: Hanna :)

Haha, min kompis är med i romeo och julia ! :D

2008-10-28 @ 14:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0