Slick så vil han ha deg

Igår for jag till Jossan för att se Mamma mia, för andra gången :D Beccy kom även efter ett tag och sen Fagge och Andre också, det blev riktigt trevligt och vi tog några riktigt fula bilder som ni kan se nedan :)



sjön dag idag, vi hade hälsafriskvård foto som blev en timme försenat, så vi missade hela matten :) underbart! Och ett två timmar långt hål, jag och Ribban tänkte styrketräna, men hittade inga kläder.. haha. Så vi gick på stan istället, hittade inga kläder där heller med köpte andra roliga grejer, woho! ;)

Nu snart ska jag och Ribban till Helex och köra Body-balance :) skönt det ska bli, kör nog lite styrke efteråt också :) niceeeeee!

Velar fram och tillbaka på om jag ska köpa gymkort på Inpuls!?!?!?!? eller jag SKA göra det, frågan är hur länge? aja, det löser sig.

PS. Jag ska klippa mig hos en bög i Gunnarsbyn snart, det ni!



haha, hejdå

Kommentarer
Postat av: J

Andre måste jag få dig att grina igen ?

2008-10-09 @ 21:54:18
Postat av: Malino

Men lägg ner!

2008-10-10 @ 10:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0