Shopping

Hej!
Idag for jag ju då somsagt till sjukgymnasten. Han sa att det var nå fel på någonting bakom hälsenan, får inte spela mer innebandy :( Och måste göra en övning varje dag som gör att jag får grymt ont, kommer typ inte kunna gå ordentligt :s trist........... menmen, hoppas vara i form tills vi drar igång med fotbollen iallafall :)

Sen mötte jag upp Ribban och senare även Olivia, Elina och Viktor :) Jag Olivia och Rebecca for till storheden och stor-handlade för ca 250kr, allt är saker som vi ska ha på festen imorgon :) Så imorgon kommer jag vara rätt upptagen, börjar med att vi ska dra till lokalen kring ett och dekorera osv, sen far vi hem till mig och fixar oss, och så kommer nog resterande tjejer i klassen och äter osv, sen på kvällen drar vi in till lokalen. Vi har sagt att alla ska vara utklädda, hoppas alla tar det på allvar, fan vad kul det kommer bli! ;)

Nu sitter jag här framför datorn och väntar på mat, är dö-hungrig, Hannad och Emelie var här nyss och hämtade en klänning som Emelie ska låna :) hehe pusshej


Haha, funderar på att klä ut mig så här istället för polis, visst hade jag varit snygg ;)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0