Lördag :)

Min lördag blev inte som den var planerad, men satan vad kul jag hade :D
Började med att jag och Josse drog till Bello, var där med hon, Sandra, Sofie och Sussi. Och chillsöp osv :) Sen kom det en masssa folk, väldigt många som var väldigt små, less jag blev på det :o Aja, vi var där ett tag och myste på, sedan for vi som festade från början till krogen, var där tills dom stängde, drog då tillbaka till Bello och fulade som fan :) haha, sen åkte vi med Fagge till stan på någon efterfest, stannade inte där särskilt länge innan vi åkte hem med Andre, haha fast vi stannade hos honom till typ klockan sex, faaan vad kul vi hade :) Skrattade så mycket att jag typ fortfarande har kramp i magen, heeelt sjukt :p

Aja sen skulle jag och Josse gå hem, jag kan ju säga att vi höll på att skita ner oss, vi var så sjukt rädda, ringde också polisen, haha :o som tur var hade dom fått flera tips, så vi var inte ända som blev rädda :O Vågar inte skriva här vad det gäller!

Skrattade också sjukt mycket när vi kom hem, och somnade sedan gott och fort :) Vaknade så klart bakis :O uuuuusch, Jossan for nyss och jag har ätit lite, blir inte att röra på sig mycket idag alltså! Slänger nog in någon bild här nu :) puss!

    

Hahah kolla facen för mer :)


Kommentarer
Postat av: SL

Inte som jag saknar dig...

2008-10-26 @ 17:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0