Klart!

Nuuuuuu är orienteringen över, känns superbra! Slipper man gå och ha ångest över att  man ska få en as-dålig tid. Jag sprang på ca 55 min, haha helt stört dålig på att läsa kartan, hade jag inte sprungit med Julia, Iza och Camilla hade jag nog inte ens hittat tillbaka. Men jaja det funkade iallafall :) Dock så har jag stört ont i min hälsena nu, kan tänka mig att jag löpte som om jag skitit ner mig. Frågan är om det kommer gå att spela på lördag? Vi får se. Ska nog iallafall hoppa över styrketräningen idag, annars kommer jag slita ut mig totalt, sry Anna och Sara! Men nog vet jag ni klarar er :)

Imorgon var det ju tänkt party, men jag ska vara nykter, och det blir nog en tidig kväll dessutom. Kommer ändå vara död morgonen efter, men jag ska göra mitt bästa för laget :) Kanske drar till med party på lördagen? Lät ju inte som en allt för dålig idé :)

Nu ska jag vila och sedan in till stan för att köpa ett gymkort med min mamma, skönt att hon står för hela kostnaden, jag behöver verkligen mina pengar! Kanske att hon köper en plattång till mig också, hoppas! :) pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0