Kladd

Haha vad roligt, förut kunde jag inte höra orden "kladd" och "kex" utan att börja asgarva, bara för att dom lät så sliskiga. Kom att tänka på det nu när jag just bakat en kladdkaka :) Väntar på att Day after tomorrow ska börja så ska jag kika den med min bror. Stackarn har varit sjuk hela veckan så han är gryyymt rastlös, han har nog mer energi än vad jag har, tycker synd om honom!:P

Tänk egentligen hur fort tiden går, snart har jag och Ribban bodypump-pass på ssab, nyss var det ju hur länge som helst kvar :o Och det är inte länge kvar tills vi blir 18 båda två :) vi håller på att spåna på kreativa ideér om fest. Än så länge tror vi att vi vill hyra kafelino, någon som har några andra förslag? :)

Nu ska jag ta och poppa lite popcorn också, var länge sedan jag tryckte en påse, ha en mysig kväll allihopa! :) pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0