Innepandie

Sitter med spänning och väntar på att träningen ska börja, vet att det kommer gå pissdåligt eftersom att jag inte spelat på två år, och har, som jag att jag skulle få - en grym träningsverk. Men det kommer vara väldigt kul ändå hoppas jag :)

Idag har skolan varit skön, såg film på morgonen, hade klassfoto, som jag blev väldigt missnöjd med, men sånt är livet. Sen lite nk och sedan fick vi sluta :)

Har inget mer att tillägga denna dag, mer än att jag kanske festar nyktert på fredag, eftersom att min samling är 0630 på lördag, och vill verkligen spela bra! Men tagg på fest är jag allt, så med kommer jag att vara :)

jag och vickan hänger :p

Ribeka and me, fina i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0