Hemma!

Hehe nu är jag hemkomen från Sundom, Viktors stuga :) Den var  väldigt väldigt fin! Vi som var där var Anna, Anna, jag, Viktor, Truls, Calle, Jonas och Jonte :) Haha åtta personer på fyra sängar, kan inte bli annat än mysigt :)

Vi kom dit vid sex och började småsupa på en gång, sedan fixade vi maten som vart mums :D Efter det började vi elda i badtunnan och bastun och sen flöt allt på, haha låter bilderna tala för sig, slänger in några här och sen på facen :)




 Haha Anonym person utförde en order från sanning-eller-konsekvens-spelet :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tungt att gissa ut vem anonym är?

2008-10-30 @ 17:06:55
Postat av: Malino

haha gissa ut du, men du får allllldrig veta vem det är :)

2008-10-30 @ 17:33:26
URL: http://mawlino.blogg.se/
Postat av: Anna

man kan ju köra uteslutningsmetoden iförsej. Vi var tre tjejer där. De är alltså 33,3333% chans på var och en av oss. Anna N är lite för lång och något smalare än oss... ;) och då finns det alltså bara 2 st kvar, 50% chans på dig, 50% på mig.. HMMMM, vem kan de vara ;):D

2008-11-02 @ 23:51:31
URL: http://aannat.blogg.se/
Postat av: Malino

haha Anna, ja vi kan ju tänka så här också att sannorlikheten att jag skulle lägga in en bild på mig själv är ungefär 25% alltså är det 25% chans att det är jag och ungefär 75% chans att det är du ;) hehehe

2008-11-03 @ 13:50:17
URL: http://mawlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0