Goddag

Imorse löpte vi en mil med hälsa och friskvården. Blev as less på Maggan så jag var tvungen springa jätte fort hela vägen för att hon inte skulle komma ikapp, och jag lyckades, det kändes lite bättre då :) Sen hade vi bokredovisningar som mer liknade en bokklubb, haha faktiskt riktigt trevligt, dock var vi bara sex stycken som var där, resten kom sent och fick inte komma in, hihi :)

Och jag fick g på mitt nkprov, så jävla dåligt! Men han verkar tycka om mig ändå och sa att han veeet ju att jag kan, och det är inte bara proven som spelar roll, ska vara duktig och plugga hårt till nästa! :) Och nu måste jag plugga psykologi innan jag ska iväg till gymmet med Fagge, och senare ska jag till Ribban och se film, mysig dag ändå :)

Och nu är jag ju somsagt brunett, känns väldigt sköönt, men jag är ändå inte helt nöjd med färgen, så jag kanske lägger en toning senare i veckan, vi får se :) Ids inte lägga in någon bild nu på hur det ser ut, dom flesta har väl sett mig i skolan, och om inte så kommer det nog inom kort :) Nu ska jag läsa min bok, "Mer än ögat kan se" och bara myyyyyysa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0