God morgon :)

Haha vad roligt det var att lägga in ett eget videoklipp, kanske lägger in ett till av alla hundra från lördagen :) haha.

Sitter nu här och ska snart äta, sen dra till sjukgymnasten och förhoppningsvis äntligen få veta vad som hänt med min hälsena, så att jag kan få bort det någon jävla gång, är sjukt less! Sen ska jag gå på stan med lite ladies från klassen och vi ska inhandla dekoration osv till våran klassfest imorgon. Det känns som att den kommer bli grymt lyckad, kul att lära känna klassen med lite alkohol inblandat;) haha.

Jag är bara lite less för jag vet hur sjukt sliten jag kommer att vara när detta lov är över, onsdag drar jag iväg med Anna T och co och super förfullt, sen blir det mest troligt fredag-lördag också........ jaja man har ju bara höstlov en gång :)

Vi höres mina babes, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0