Glamuor

Träningen är nu avklarad, och det gick väl som jag förväntade mig. Hatar att vara bland dom sämre, men det är väl sådant man får ta när man inte har lirat på två år, kommer dock kämpa som ett jävla as på lördag, är grymt taggad! :)

Imorgon är det piss orientering, min tid börjar 9.20 och jag ska löpa som ett as då också, men jag vet att jag inte kommer att hitta kontrollerna, typiskt mig att få panik och börja lipa av frustration, jag tippar nog på det men vi får se hur det går :)

godnatt och dröm sött :) puss

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Hoppas det går bra på orienteringen imorgon :)



var ju tvungen att kolla in bloggen! den var ju grym! ;)



Ha det bra! :) pusshejj

2008-10-08 @ 22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0