Fredag-lördag

Hann aldrig blogga igår, dagen var rätt hektisk, men trevlig :)
Hade först skola, dock endast två lektioner, for sedan hem och chillade på, fixade mig lite smått, sen kom Ribban och vi drog så smorningom till Hanna där det var förfest, alla söp utom jag......... haha less, aldrig mer nykter på en fest! Fast det var trevligt ändå, men jag var så himla sugen. Drog iallafall hem kring nio för jag var så satans trött, såg lite tv innan jag sussade, sköönt :)

klev upp 0530 imorse... tungt som fan var det. Åkte sedan en två timmar lång bussresa till A-jaur, sov mest så det var skönt :) sen såg vi herrarnas match, där det blev lika, sen spelade vi och förlorade med 6-4 men vi var väldigt duktiga! Sen väntade en trevlig bussresa hem och nu sitter jag här, tjock som.. ja jag vet inte vad, men guud vad jag har ätit. Ska till andre på en stund och umgås med han, Fagge osv, var först tänkt fest men alla bangade ju :o iofs är jag inte heller så taggad, kommer nog sova gott inatt för matchen var så jäävla jobbig!

lägger in bilder från igår senare, nu ska jag skynda mig iväg så jag hinner se svergie-matchen! :) pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0