Fredag & Lördag

Skön fredag, chillade med Fagge och Andre, haha flummiga dom är :D Vi såg idol, åt lite tårta, popcorn och fruk osv :)

Klev upp ändå rätt tidigt på lördag, for till Öjebyn och spelade match, haha gick pissdåligt. Sedan käkade vi på Max, eller jag och Bello köpte med oss mackor från Subway, mums :) Haha bilfärden hem var rolig som fan, och jag fick mig ett snopp-sugrör, haha nöjd jag är :D

Nu sitter jag här med Jossan, vi fixar oss lite och är sjuk festsugna... hehe :) fast blir ju fest typ onsdag torsdag, så jag tar det nog lilla lugna :) Eller fan, aja vi får se :) hehe här kommer lite bilder också :)

Hehe, Fagge i min spindelkvinnaklänning :)


Emo-Sandra hehe :)

NU ska vi gå, hejdå :) puss


Kommentarer
Postat av: sara larsson

Saknar du änns mig? , de känns som att jag är helt bortglömd från din sida.. synd bara att du inte saknar mig lika mkt som jag saknar dig..

2008-10-25 @ 19:20:52
URL: http://saraaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0