engelska-prov

Yes, hade det imorse, brukar vanligtvis inte ha så svårt för engelska och jag tyckte ändå det gick rätt bra, men varje gång jag har sagt så så har Ribban fått bättre än mig, så idag säger jag att det gick skit!

Hade sedan matte, jobbade inte ett ända tal.. jag kanske sover FÖR mycket? Håller iallafall med dig Hanna om att vi måste umgås mer! Men nu har jag ingen mer fotboll och är därför ledig typ vaarje kväll, så underbart skönt! Ska skolka från träningen imorgon har jag bestämt, det är den sista vi har, och första gången jag skolkar haha :)

Imorgon händer inte så mycket, har dans på hälsan <3, och rätt chill dag, kanske att det blir helexträning med Anna-babe. Vore kul att prova några av deras pass :) Men jag tror även att jag har bestämt mig nu för att köpa gymkort på impuls, NICE! Nu är det käk, pusshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0