Den som inte använder flytväst måste vara korkad

Haha vaknade på morgonen med ett sådant klistermärke fastklistrat på armen, glömde ta bort det igår :O Jag hade iallafall en spännande fredag, började med att jag såg film med min bror, åt sedan INTE tacos, på en fredag.. det var väldigt länge sedan haha:) For och jobbade på luleå city herrer div 3 match, var speaker! Jag var väldigt nervös i början men sen var det bara kul :D For sen till Andre och umgicks med han och Fagge, mest med Fagge dock, och vi spela buzz mest heela tiden, gud vad kul det är! :)

Nu har jag vaknat och har hela huset för mig själv, kommer att ha det fram tills imorgon, mycket skönt! :) klockan kvart i fyra har jag match, min första hemmamatch med innebandyn och jag är nervöööös :O hehe men pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0