You're hot and you're cold

Åååååh vad trött jag är, antog en utmaning igår om att inte somna sist..... dålig idé haha. Men jag antar samma utmaning ikväll, nu har jag sovit middag och börjar halv 12 imorgon, känner mig taggad till vinst alltså ;)

Ja nu är det ju då mänskliga-rättigheter-dagarna, mysigt :) Fast våran föreläsning idag var inte mysig, bara väldigt tråkig :(.

Imorgon har vi bara en föreläsning sen slutar vi, så jag gillar mr-dagarna väldigt mycket :) hehe.

Ska snart bege mig till Arcushallen för ett mördar-fyspass :o hade jag inte varit så trött så hade det varit väldigt skönt, men vi får se, kanske piggnar till snart :) puss på er!


Nya nötarlåten, mmmmmmmmm vad skön den är, rolig video dessutom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0