Ribeka-svammel

 

Haha Rebecca for för en stund sedan och vi har skrivit ungefär en rad på vårat arebte, inte ens det :O Och inget bodypump-pass har vi gjort heller, suck :( Fast jag tar nog på mig den skulden, haha men jag blir så svammlig när jag är med Rebecca, något hos henne väcker den badgirl inom mig som alltid väntar på att få komma ut ;) haha!

Nä istället bakade vi en kladdkaka och tog massa vackra bilder, skulle vilja lägga in alla här men det går förstås inte, to nasty, haha. Men någon kan jag slänga in :)

Har sovmorgon imorgon och det är underbart! Väldigt sällan vi har det så jag ska verkligen ta vara på det, funderar på att znoosa i en timme som typ alla gör, okej jag ska berätta en hemlis, jag har aldrig znoosat :s försökte en gång men det går bara inte, får panik och tror att jag ska komma sent :p haha. imorgon kanske blir första gången :)


Desperate Housewives, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0