Onsdag

Idag skulle vi ju då somsagt vara ledare till små barn, först skulle vi utvärdera dom som hade en skridskolektion, haha åh vad söta alla var :) mysigt! Sen var vi några som drog till Exotic och åt lunchbuffé, lika gott som alltid :) haha sen höll vi i ett pass för 10-11åringar, söta med trotsiga var dom, det gick ändå rätt bra :)

nuuuuuu ska jag för hundrade gången försöka skriva klart mitt arbete, har inte gått speciellt bra någon dag denna vecka att plugga när jag inte tränat någonting :o men imorgon, då kommer jag igång igen! :D

Hoppas det blir nå nice party i helgen, är grymt sugen fast ändå väldigt nojig, har inte tränat på hela veckan... haha men som josse säger, man lever ju bara en gång! ;) haha fast vi får se :)

OBSERVERA också att jag är med i tidningen idag, i extra luleå bilagan på dagen fråga typ längt bak :) hihihihi


Grönlund och Ola är söta och hjälper barnen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0