Onsdag

Galet hur fort veckorna går, känns som att det var söndag igår :s Men det är ju bara bra, jullovet kommer med stormsteg! :D

Idag har skolan varit kort och skön, Robin var snäll och lånade ut sin engelskabok till mig så jag slapp sitta och göra ingenting på englskan, eftersom att jag alltid glömmer den förbannade boken hemma :s, och sen på nkn skulle vi kolla blodtrycket och TA BLODPROV! Haha tårarna rann så fort jag kom in i klassrummet, men som hur var hann jag bara ta blodtryck för att sedan kila till sjukgymnasten. Jag hörde av Ribban att blodproven var riktigt nasty, så jag är glad att jag slapp vara där! måste också säga att jag är GRYMT avis på en viss Anna Thörnäs som reser till Canarieöarna idag..... åh vad jag saknar det stället, har varit där ca 8 gånger, men man blir verkligen aldrig less :) Hoppas du får det underbart gumman!

Och jag blev då utmanad av Toveb att berätta fem sanningar om mig själv, men jag tror inte det är någon idé eftersom att dom flesta redan vet allt om mig, hehe. Jag är en väldigt social person och berättar det mesta för dom flesta, saker som handlar om mig alltså :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du är utmanad! :D Kolla min blogg :)

2008-11-05 @ 15:43:00
URL: http://ribeckiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0