Måndaaaaaaaaaaaaag

Uuuuuusch vad jobbigt det var att kliva upp imorse, jag som inte ens brukar vara morgontrött :o huva, behöver ett nytt lov snart igen!

Fast dagen har varit rätt skön, och tog en liten nap efter skolan, sen for jag och tränade med brundarna, mmmmmmm skönt var det :) Vi körde först ett really tufft aerobic-pass, och sedan styrke, är as trött i musklerna nu, så himla skönt :) Funderar på om jag ska orka vara vaken tills Prison Break, jo jag tror det, hinner ändå ta en lååång och skön nap imorgon efter skolan innan fotbollsträningen halv jävla åtta till typ tio, åååååååh hatar att träna sent :(

Men min sjukgymnast sa idag att jag får träna hur mycket jag vill inomhus, bara jag själv som kan sätta stop, för det kommer ta ont :( men det är inget farligt :) Har även fått massor med övningar till båda mina fötter, ska äntligen börja träna upp stukningen som suttit i i över ett halvår, på tiden mallan! 

Hehe hejdå :)
 

Inte skulle det vara fel med lite sommar nu? Usch hatar kyla...... men gott folk, det är endast 7 månader tills jag far utomlands, haha det är ett tag kvar :/

Kommentarer
Postat av: anna

du hade gärna fått följa mig, drar imorgon;D

2008-11-04 @ 12:21:58
URL: http://aannat.blogg.se/
Postat av: Malino

Ååååååååh Anna jag är så avis, hoppas du får det härligt! :)

2008-11-04 @ 18:25:19
URL: http://mawlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0