Lördag

kvällen igår var väldigt trevlig, och som oftast så är det förfesten som är roligast :) Vi var ju då hos Ralle, och tiden bara sprang iväg, helt plötsligt fick vi skynda oss till bussen och väl i stan så splittade vi på oss, vet bara att Vickan gick på Cleo och jag på Stålverk 80. Det var trevligt, men hann dock inte vara där så länge innan dom stängde, kändes som så iallafall, haha. Kvällen slutade inte som planerat haha. Men det blir ju så ibland :)

Idaaaaaaaag är jag så sjukt hängig, gått typ minst en mil, ätit, och sen la jag mig och sov i typ tre timmar, fick ligga under täcket med kläder på i typ en halvtimme innan jag slutade frysa, huva. Känner mig faktiskt sjuk, haha fast det kan ju vara bakfylla, vi får se imorgon :) Ska iallafall bara chilla ikväll, hänga med min mysiga mamma :) haha. Nä men jag behöver verkligen vila upp mig nu efter allt alkoholintag i veckan, och jag lovar att ni inte vill se hur jag ser ut nu, haha har nog aldrig sett så här risig ut, och mitt blåöga har blivit typ svart-lila, syns mer än förrut :( jajajajajja nu slänger jag upp lite bilder så får ni ha en mysig lördagkväll! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0