Lördag

Haha chocken från igår har lagt sig nu, så jag ska passa på att berätta om min gårdag :)

Jag och Fagge skulle bara chilla hela kvällen, vi var hos mig och såg idol och for sedan för att hälsa på Sabina på någon fest, hehe där var det visst gratis dricka och folk gav mig massor, det tog inte länge innan jag var full, haha, inte riktigt vad som var tänkt, mennnn, gratis är gott :) Sen råkade jag och Sabina dra dit massa folk, som inte fick komma in, så jag följde Oskar till skurholmen istället, det var inte mycket till fest där men trevligt och mysigt :) Gick sedan hem vid två, och var död i morse, haha klockan tio var jag på bergviksskolan för en hård fotbollsträning, självklart var jag också bakis, dock inte som det brukar vara, tog bakis-piller innan jag somnade :)

Sitter nu hemma och har väldigt ont i halsen, har tänkt sova en stund innan jag ska kolla match med Jossan, och ikväll skulle jag nog till Fagge och hjälpa han att hand om hans små syskon :) men vi får se hur det blir :)



kvällens ända bilder, haha pusshej!

Kommentarer
Postat av: linnea

snyygggingaar!! (:

2008-11-10 @ 09:20:24
URL: http://linneaajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0