Lista

pga att jag har så himla tråkigt snodde jag denna av Hannad :) hehe

ALLMÄNT
Namn: Malin Olofsson
Födelsedag: hemlis, hehe
Ögonfärg: blå :)
Hårfärg: ljusbrun typ
Högerhänt/vänster: väldigt höger hänt :p
Stjärntecken: firre
Skostorlek: 37
Är dina föräldrar skilda: Nä dom bor tillsammans :)
Sport: fotbolll
Helgdag: lördag ;)
Årstid: sommar!

HAR DU NÅGONSIN

Varit kär: Ja
Blivit dissad: aa
Skolkat: typ inte, eller kanske någon enstaka gång
Sovit utomhus: typ råkat somna, och så i tält
Sett en död människa: aa
Använt droger: nä fan!
Retats: mm :)

THIS OR THAT

Cider/Öl: cider utan tvekan!
Pepsi/cola: inget av dom
Jordgubbar/blåbär: blåbär tror jag nog
Kött/veg: kött, fast vegmaten i skolan är godare än vanliga oftast
Tv/film: film! Ser aldrig på tv
Gitarr/trummor: bryr mig inte, är absolut inte musikalisk
Adidas/nike: adidas
Kinesiskt/mexikanskt: kinesiskt :)

SENASTE/SENAST DU
Skrattade: tio min sen
Grät: igår när jag såg slutet på Perl Harbor
Kramades: idag en massa :)
Tuggade tuggummi: igår :)
Drog ett skämt: igår, i think
Telefonsamtalet: inatt med Tommie

Sms;et: nyss till Oskar

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol: ja, för mycket :o
Rökt: ja :(
Tagit droger: nejj
Kysst någon: aaa
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: jo
Sovit tillsammans med någon av samma kön: Jo :)
Haft sex: jo
Bakat: nope


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0