I love this part right here

Tjaaa!
Måste bara klaga på hur trött jag är, somnade sent igår pga min träning, puuuh det var det tyngsta jag gjort i hela mitt liv, var väldigt slut sen styrkepasset på morgonen också :o

Idag hade vi bara en lektion, eller jag hade egentligen två, men... ja jag skolkade :O fan det händer inte ofta. Jaja umgicks en stund och nu sitter jag här och ska snart till mormor och käka palt(!!) fick precis veta att det var det vi skulle äta, mysigt när det var det till lunch också :o jaja kan inte hjälpas, har som tur är ingen träning idag :) Ska istället och kolla när a-jun spelar match med Thörnäs-babe osv :) hehe.


hörs sen, puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0