Godmorgon

Satan vad skönt det var att sova ut för en gångs skull! Nog för att jag inte sov längre än till 11, men det var ändå underbart :)

Har precis käkat och ska snart bege mig till ishallen med Jossan för att se Oskar mfl spela match, spännande :) Ssssen ska jag och Ribban på bio och det Twilight!!!! Längtar väldigt mycket! Sen kanske jag drar och tränar med Jossan på inpuls, måste nog det :)

juste, jag och Rebecca måste göra vårat jävla bodypump pass, börjar bli jävligt less på det där :O känns meningslöst att hålla i ett pass för typ två-tre oseriösa gubbar, men jaja.

Haha här kommer en liten film från igår, självklart var vi ju tvungen att digga lite till suuuper sexiga Brolle, mmm ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0