Första advent

Godmorgon!
Har precis stigit upp ur sängen, väldigt ovanligt för att vara mig att sega så här länge, men det kan ju bero på hur jag mår också. Haha, tror inte jag kommer få i mig mat på hela dagen, usch vad jag HATAR att vara bakis!

Men kvällen igår var trevlig :)
Började hos Josse en massa tjejer, alltid mysigt med sånna förfester :) sen for vi till örnäset, där vi irrade runt ett tag innan vi blev upplockade och skjutsade till en fest på varvet, hehe nio brudar och två killar i en bil, tur att det gick bra! Aja, var där ett tag, ganska länge? vet ej, innan jag drog till Matstället med folk, och blev sedan hemskjutsad :)

lägger in lite bilder här och resten kan ni se på facebooooooook :)



så söta tjejer allihopa :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0