Fakin' like a good one

Halllåå! Haha guud vilken rolig dag det har varit idag :)

Hade sovmorgon och kom till skolan bara för att få veta att vi har hål i en och en halv timme, myste på med klassen i matsalen en stund, haha jag och Rebecca skrattade så det inte gick att andas, face warp kan vara väldigt roligt ibland, haha förmodligen den fulaste bild ni någonsin kommer att få se



Kan inte ens fatta att jag la in den, haha ja men ni vet ju att jag inte ser ut riktigt sååå, men det roliga var att när jag såg bilden då den var "normal" skrattade jag jätte mycket och sa att den var asful, och att jag typ skulle kunna se ut så i verkligheten, och ja, haha det var så jag såg ut i verkligheten, men men.

Nu ska jag snart på dansaerobic med Ribban, det var länge sedan jag var på något pass, det ska bli kul :) Sen ska jag kolla idol med Jossan och sen vid tio någon gång ska folket dra igång och supa, jag vet inte hur jag ska göra, men är jävligt sugen sååååååå, vi får se :) hehe

PS: Glömde ju förresten skriva vad boken/filmen heter igår, haha filmen heter Twilight och boken heter Om jag kunde drömma :)

Kommentarer
Postat av: rebecca rasch!

mallan vi går på bio jag är påååååååå

2008-11-22 @ 12:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0