Åååååh

Sitter här på mammas jobb efter skolan, och bussen går om 50 MINUTER!? Vad är det för svammel :s orkar verkligen inte gå på stan, är helt slut i min kropp, så jag sitter här och vilar tills bussen går, nice :)

Vi hade cirkelträning på hälsan imorse, sjukt jobbigt var det, så nu är jag ännu mer slut i mina muskler sen igår, dessutom har vi fys ikväll också, jag bryter ju bara ned mina muskler :s mennnnnnn aja, imorgon är det onsdag vilket betyder vilodag, fast då måste jag köra ett stykepass på fredag? det lät lite jobbigt :s ja vi får se hur jag gör :) hör av er allesammans! :) pöss

Kommentarer
Postat av: Toveb

du är utmanad, spana min blogg ;)

2008-11-05 @ 11:55:46
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0