Söndag

Gårdagen blev inte riktigt som planerat, vi hade dricka men ingen fest, så vi sparar det till nästa helg :) istället for  jag och Rebecca till Sabina och myste där ett tag, sen cyklade vi med Gustav, Emil, Ida och Lucas hem till Lucas och såg hockeyn, det var trevligt men väldigt snopet slut för tre kronor :o jävla ryssar........ Har tyvärr bara en bild från gårdagen, men den är ändå ganska söt så jag lägger in den.


Nu idag har jag och Rebecca vaknat hos mig klockan 12.36 och kom då på att vi ville se ifks match som började 12.00 så vi åt och mamma körde oss till Tunavallen. Dom förlorade tyvärr med 4-1 :/ efter matchen gick vi med Emil ända in till stan, och hade sån tur att lerbäcksbussen gick om fem min, och nu sitter vi här och har precis ätit kladdkaka och plättar, mummmmmms :)

Ikväll är det träning och det känns väldigt bra med tanke på hur onyttig jag har varit denna helg :o

Kommentarer
Postat av: sannah

Hej! Vill du ha en ny design? Kika i så fall in hos mig, jag har 2 stycken som jag ger bort! Skriv en kommentar om du vill ha en, så kanske just du får en av dom! :)

2008-05-11 @ 16:05:38
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0