sol-nooojjjja

ja helvete, nu börjar min brunfärg bli faaarligt blek :o En väldig tur att solen börjat skina ordentligt nu, synd bara att man aldrig har tid att sola :O

fuckat jävla härligt, VILL TILLBAKA TILL THAILAND!

Ja men min dag har iallfall varit väldigt skön, skolan var väldigt lugn, jag har fått veta någora betyyyyg :)
Näringslära: VG
Engelska: VG
Svenska: MVG!! (om jag skriver en bra novell denna vecka :s)
Historia: G
Samhälls: G

är ändå rätt nöjd, fast hade kunnat ha mvg i näringslära och i engelska, och vg i samhälls om jag hade orkat anstänga mig någonting detta år, jajajajaja :)

Sen hade vi krattning med fotbollslaget, sjuuuuuuuuuukt jobbigt :o haha. Och nu ska jag plugga tills jag somnar..

lägger här upp bilder på gårdagens inköp:
                          
vita tygskor från Gant, ska dock lämna tillbaka dom. haha observera min fina "tattuering" på handen, made by Calle S :p

Rosa ballerina med kilklack, UNDERBART sköna! jag säger bara finally, har typ velat ha dom sen jag föddes, haha :)

Blå tubtop, är dock osäker på färgen fortfarande? help meee!

lägger även in en bild på dessa ännu oköpta snyggingar, men imorgon blir dom mina ;)

Kommentarer
Postat av: hannnad

Jooo färgen på tubtopppen blir skitsnygg ;) Speciellt när du är så brun också, de passar jättefint.

2008-05-27 @ 22:52:05
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0