Saturday

Lördagen var bästa dagen på längeeee!
Först så vann vi matchen med 4-0 fast vi gjorde första målet i 71:a minuten, haha :) Och sen när jag skulle ut fick jag på mig min skoooooooo! och gick då utan kryckor också, fotboll next ;) Sen for jag då till Emil och såg eurovision, haha vilken skämt, Ryssland!? Han var gay och låten var svin dålig. Men jaja det var trevligt ändå :) Diggade killen med badbollen svin mycket! haha, Och Björn då såklart :) Sen gick vi ut och träffade Monir med flera som hade hittat en bisamråtta som dom hade pissat i munnen på osv? hahaha. (Det var inte Monir som pissade dock) Ja men vi följde iallafall med dom på bisamråttejakt, och åkte runt lite överallt, hahaha så jävla sjukt :p


Haha Monir var sjukt seriös och kunde tydligen allt om bisamråttor :p


Kommentarer
Postat av: TYYYYYYYYP

få det inte att låta som att det var jag som pissa! skriv att det va pa :)

2008-05-25 @ 17:19:55
Postat av: Monir

haha, ja det var en riktigt rolig kväll=) jag älskar råttor=) dom är bäst!!

2008-05-25 @ 22:07:40
Postat av: skojja de va inte monir

=)

2008-05-25 @ 22:09:13
Postat av: kuksugaremil

HEJ SUG MIN KUK DEN E TYP 40 cm LÅNG !!!!!!!!!!!!

2008-05-25 @ 22:11:14
Postat av: P

Det var ju fan visst monir som pissade, vi har det ju fan på film! :P

2008-06-23 @ 15:11:06
URL: http://vispekulerar.blogg.se/
Postat av: P

Det var ju fan visst monir som pissade, vi har ju det på film! :P

2008-06-23 @ 15:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0