Röööööntgen

Ja idag hade mamma tydligen bokat en tid på kvartersakuten, så vi for dit och kollade upp min fot och såklart ville dom att vi skulle fara och röntka, haha leeesss. Men vi gjorde det iallfall, och inget var brutet, och ledbandet var inte av. Väldigt skönt att få höra det, vi började misströsta där lite när det inte blir bättre :o

Sen har jag varit på en kurs om hur man blir fotbollstränare typ hela kvällen, sjuuuuuukt onödigt. Bara självklara saker typ............ jajajaja vi fick cola iallfall, haha synd för mig som inte tycker om läsk :p




häääär ser man att jag är liiiite blondare, dock inte så snygg bild i övrigt, men ni kan ju fokusera på det lilla av håret man ser :P haha

Kommentarer
Postat av: rebecca rasch

jag tyckte det var en fin bild :)

2008-05-21 @ 15:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0