Onsdagkväll med kladdkaka

Haha jag är väldigt nöjd över att jag skaffat en blogg! Sjukt kul är det alltså :D
Fast jag fattar inte riktigt vad jag tycker är kul med det, men jag tror väl typ att jag ska bli the next kenza or something, hehe... kanske inte, men jag är nöjd ändå. Glömde nämna att jag och ribbs bakade en fantastiskt god kladdkaka tidigare idag, som jag nu mumsar på, ah big love! Fast jag har ju annars blivit väldigt nyttig, inget godis eller så :)

Imorgon har vi idrottsprov, orkar inte plugga. Det kan väl inte vara så svårt? Nä det tror jag inte :) Fast hela dagen imorgon är allmänt jobbig, bara tråkiga ämnen. Har dessutom träning, vilket vi inte skulle haft först, men jag känner mig rätt pepp på det ändå :)

Och vi har första hemma seriematchen på fredag, mot a-jaur på porsö ip, klockan 19.30, jag förväntar mig ett fett publikstöd, så se till att vara där :)



Nu ska jag sussa så jag orkar med morgondagens bravader, slepp thight sweethearts :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0