Måndag

Idag var jag heeeeelt ledig från skolan, underbart skönt!
trodde att jag skulle vara tvungen att ta mig till Hasse (min sjukgymnast) hyffsat tidigt, men han ringde och sa att jag skulle komma vid tre :) For då sen på stan med Vickan, hittade två par skor som mamma ska köpa åt mig, haha hon är ju bara för söt :) visste att hon inte skulle kunna hålla sig från att shoppa åt mig, underbara mamma <3 Ja och så köpte jag ett tublinne, är lite osäker på färgen så jag vet inte om jag ska byta, la även undan ett par väldigt söta rosa shorts, kommer nog köpa dom till veckan :)

sedan hade vi match i boden mot trångfors, vinst med 4-0 ;) very niiiiiiiiiiice!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0