Markoolio - Markooliodansen

haha skönaste låten, jag och Rebecca har dansat till den hela dagen. Våran lärare vill att vi ska visa upp för ala treor när dom går ut, haha ja vi får se hur det blir med det :p men det skulle vara sjukt kul fakiskt, fast VÄLDIGT pinsamt också, frågan är om det är värt det :p

Dagen har varit allmänt jävla rolig, haha vi har fulat all the time :) lånade ut min jacka lite också, haha fick mig ett gott skratt (se bilder nedan). Och snart är det träning, ska bli sköööööööööönt för jag har verkligen FÖR mycket energi :p

             
   Martin spänner ;)      Calle S posar ;)


OBS! glöm inte den spännande seriematchen imorgon Lirabk - Gammelstad klockan 19.00 på gammelstads ip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0