Hej blogg

Dagen idag har varit väldigt trist, skolan sög och idrottsprovet var svårare än vad jag trodde :O Men jag och Ribeka gjorde en söt video som ni ser här nedan ;)

Efter skolan stressade jag hem och sen på träning, typ dagens höjdpunkt, haha den var väldigt trevlig, vi körde typ tre zoner i en halvtimme :D Sen har jag sett lsks herrars match, väldigt ovärt för det var typ 25 minsgrader och jag har garanterat förfrysit mina fötter



Coola Kissie wannabees :)

Vill också bara tillägga att min blogg kommer bli snyggare när jag fått hjälp med den, haha snart :)

Kommentarer
Postat av: hannnad

hahahaha ni är helt sjuka

2008-05-08 @ 23:00:40
URL: http://hannnad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0