Godmorgon!

Imorse trodde jag seriöst att jag skulle dööö för att det gjorde så ont i foten, jag tog mig ner till köket och väl där svimmade jag. Trodde aldrig att jag skulle svimma av smärta för en stukad fot, men ja tydligen. Sjukgymnasten säger att det är en grym smäll jag fått, men det behöver inte betyda att det tar längre tid att läka, och det är ju bra! :)

Nu ska jag snart iväg till Carina och göra slingor i mitt hååår, efter det ska jag på ifks match med Särrra, kommer bli trevligt :) och ikväll ska jag tycka synd om mig själv igen, haha för nu kan jag typ inte stödja på foten mer, eller bara jättelite, så det blir till att hålla sig vääääldigt stilla :p haha jag kommer bli FeTToooo ;) men jaja, ha en trevlig lördag! :-*

image20

Kommentarer
Postat av: du

handikapp

2008-05-17 @ 19:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0