Fredag

..var tänkt fest idag, men tack vare min underbara fot ska jag ligga hemma i högläge och tycka synd om mig själv. Haha nä men nog överlever jag, ska bli ganska skönt faktiskt :)

Imorse när jag kom till skolan fick jag veta att vi skulle ut i skogen på Nkn, haha det var ju inte så lyckat för min del, men Ulrika hämtade en rullstol åt mig, och Calle Almgren var min personliga assistent för dagen så det gick alldeles utmärkt :D

Sen så har jag varit på ännu en strömbehandling, ska gå nu varje dag fram tills onsdag :o idag fick jag ström i över en timma :O, och den här gången inte bara i foten, utan även i vaden så att foten ska vridas tillbaka i sitt ursprungsläge, det var sjukt obehagligt! Men kan iallfall stödja på foten nu, så det blir bättre :)

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0